Cześć! Jestem Ewelina i na co dzień zajmuję się redakcją i korektą tekstów.

Zawsze lubiłam grzebać w słowach i dyskutować o języku. Stąd studia filologiczne były oczywistym wyborem. Możesz mieć pewność, że z takim merytorycznym przygotowaniem fachowo zajmę się Twoim tekstem. 

Jak mawiał Oscar Wilde: żadne życie nie jest zniszczone oprócz tego, którego rozwój jest powstrzymywany”. Dlatego prę do przodu i nieustannie się uczę. Dzięki temu niestraszne mi specjalistyczne teksty, branżowe żargony, wykresy i tabele. Czy to e-book o lejkach sprzedażowych, czy publikacja naukowa o teorii strun – jestem redaktorką, której szukasz.

Potrzebuję Twojej pomocy!

Chcę powierzyć Ci swój tekst.

Znajdź mnie w social mediach.

Zajrzyj do mojego portfolio!

Monika Klimowicz

Kupno mieszkania bez kredytu. Jak znaleźć mieszkanie marzeń i dopełnić formalności przy zakupie za gotówkę

Beata Sobczyk

Jak wprowadzić dzieci w świat internetu i pierwszego telefonu

Marek Nowak

Dziesięć tysięcy światów, Książnica Podlaska

Piotr Pazdej

Ostatnia sarna na ziemi, Książnica Podlaska

Małgorzata Masłowiecka

Detektyw Szukajło i zaginiona foka, Książnica Podlaska

Agnieszka Jordan-Gondorek

Oszukać fatum, Nie powiem

Natalia Tur

Związek na zakręcie. Rozstać się czy być razem?

Wiktoria Kotecka

Napiszę nam szczęście, Nie powiem

Nick Cave, Seán O’Hagan

Wiara, nadzieja i krwawa łaźnia, Biuro Literackie

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Raport. Sektor komunikacji marketingowej, Euro Pilot

Maria Porębska

Zofia Jachimecka (1886-1973). Życie i twórczość, Księgarnia Akademicka

Magdalena Boćko-Mysiorska

Sprawy wielkiej (u)wagi,

Epea

pismo literackie, Książnica Podlaska

Roman Rożdżeński

Ateizm, czyli wiara negatywna, Księgarnia Akademicka

Wioletta Bartkiewicz

Grafomotoryka w praktyce

Politeja

Oblicza postpamięci 5. Negocjacje czy konflikty?, Księgarnia Akademicka

Wskocz na mój profil na Instagramie. Uczę tam, jak pisać dobre teksty:

powieści na pierwsze półki w księgarniach,

e-booki, od których pęcznieją wskaźniki sprzedaży,

content, który zachęca do skorzystania z oferty i buduje silną markę osobistą.